torstai 3. helmikuuta 2011

23

Blogien ensimmäiset merkinnät ovat painajaismaisia. Vielä kammottavammiksi ne äityvät, mikäli bloggaajan tulisi ammattinsa puolesta kyetä tuottamaan hyvää tekstiä niin unissaan kuin kesken benji-hypynkin.

Olen salaa monia asioita. Salaa siksi, että niin nuoriso sanoo. Tai sanoi ainakin silloin, kun olin oikeasti 19, enkä vain valehdellut olevani. "Tyyppi on salaa joku porvari!" huudahtelivat herkkäsieluiset lukiolaiset lahtelaisen ilmaisutaitopainotteisen lukion käytävillä, jos koulutoverin kännykkä sattui näyttämään tavallista tyyriimmältä.

Salaa voi olla mitä tahansa. Mitä tahansa voi olla niin salaa, ettei itsekään sitä tiedä ja tarvitaan joku lahtelaisen lukiolaisen kaltainen arjen sankari paljastamaan totuus.

Olen salaa toimittajaopiskelija, mutta älkää kertoko kenellekään. Pidän tätä blogia, koska opettaja käski. Mutta älkää kertoko sitäkään. Minulla on tämän lisäksi neljä hyvin salaista blogia, joista kiinnistavimmat ovat videomuodossa. Toisesta käy ilmi, että olen salaa cosplay-harrastaja ja toisesta, että olen toisinaan hyvin laiska päivittämään.

Aion paljastaa synkät salaisuuteni seuraavien seitsemän viikon aikana. Pysykää siis kanavalla, sillä tämä tirkistelytilaisuus ei toistu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat